Alla inlägg under januari 2012

Av Lina - 22 januari 2012 21:36

Har inte haft någon tid till att skriva något här på ett tag nu. Har dessutom inge internet/dator uppsatt nu :p

Har för tillfället just nu bara kopplat upp datorn via telefonen.. SVINDYRT säkert... men men.. Går fan fortare med mobil internet än vad det vanliga internetet vi har egentligen.

Tänkte bara berätta att vi körde igång med att renovera lägenheten, så det ska bli fint tills bebis kommer !

Vi har lagt nytt golv i köket, och nya tapeter fast dom satt vi upp innan vi flyttade in så det hade vi tur med och slapp nu :) Sen har vi nytt golv och nya tapeter i hallen, plus så har vi rivit lite vägg och garderoben som stod ihallen. Så nu har vi stor och fin hall. Har även lagt golv i sovrummet, och tapeteserat om fast inte klart än... Så fattas lite tapet upp på väggarna i sovrummet sen ska allt vara klart i princip..  SÅ snart kan vi pusta ut och bara vänta på att bebis kommer.

JIPPIIEE !!!!


Idag var jag även hem till mamma på sminkparty med Emelie :) Aldrig varit på något sånt dära, men det var faktiskt riktigt kul :) Mina händer är helt underbart lena och mitt ansikte också :) Skulle vilja köpa mig ett läpp balsam av det märket ( Mary kay ), det var helt underbart att ha på läpparna och skulle verkligen behöva det nu när jag har så torra och spruckna läppar... Men en liten liten tub/flaska eller vad man ska kalla det kosta 195kr ! Så.. Ska nog prata med älsk först om jag kan få köpa mig det :)


Inga nya magbilder nu heller. Får ta någon snart så jag får någon mer bild innan bebis kommer ut. Men blir nog inte att lägga ut här. Får bli sen när vi fått ordning här hemma kanske och fått upp datorn..

Knappt 3veckor kvar nu"!! :D


Men ha det gött puss hejjj !!

Av Lina - 12 januari 2012 15:45

Håller på att renovera i lägenheten just nu så blir inge massa skriva.

Slänger upp ny bild på magen bara.


V.36


   

Av Lina - 2 januari 2012 21:21

Tänkte att jag kunde väl skriva ett litet inlägg nu. Har ändå inte så mycket för mig, eller har inte haft det på hela dagen. Men har inte orkat satt mig och skrivit något. För jag vet inte vad jag ska skriva om :p

Men kan väl berätta att den här veckan är det lite som händer :)  eller kanske inte såååå mycket .

Men på onsdag är det dags för Barnmorske besök igen :p och senare efter det ska vi åka och besikta våran cruising bil :D och på torsdagen är det cruising ! :)


Vi hoppas även på att få våran soffa såld ganska snart så vi kan köpa ny någon gång!

Och jag hoppas även han som var intresserad av min moppe köper den, han skulle ha den sa han i alla fall och ville hämta den imorgon.. Men vi får se om det går för sig, för den står ju hemma hos min mamma och hennes gubbe kanske är magsjuk.. Men hoppas på att han inte är det ! För då får vi in lite mer pengar ! :D Skulle vara suuuuper duuuuper.

Men är det någon som är sugen på en 3sits divan soffa så hör gärna av er ;)

Kommer även KANSKE magbilder imorgon om jag orkar ta kort :p


puss hejj

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards