Alla inlägg under maj 2012

Av Lina - 26 maj 2012 15:26

Nu äre bytt namn :)

Orkar inte skriva nå idag för just nu är jag arg !

 men ikväll blire att fira Josse, BÄSTA JOSSE !! ♥♥♥

Av Lina - 24 maj 2012 14:32

HEJ HEJ !

Idag när vi vaknade så skrev emelie och frågade om vi ville med ut.

Så slängde i oss frukost så kom hon hit, sen drog vi ut och satt oss i solen på gräsmattan vid lekparken.

Pratade, och hade det mysigt i solen . Sen gick vi liten , gick upp till Konsum å skulle köpa dricka.

Syster och pappa kom även förbi, fast dom skulle bara komma och hämta en grejj :)

Emelie drog hem påvägen hem från konsum för Riwer skulle ha mat, och det skulle även Melissa ha också så.

Så nu ligger Melissa och sover bredvid mig här i soffan.  Och stinker bajs! Hon bajsade , så skulle jag BARA låta henne bajsa klart sen byta blöja, men hon hann somna innan ! Så nu ligger hon är å stinker, Fast hon sover nog inte så jätte länge till så blir nog att byta snart ändå :p  Funderar på vad man ska hitta på resten av dagen nu, är sugen på en fet jäkla sallad!

Fy sjutton vad gott det skulle vara , mmm fetaost å räkor !!!!


igår var vi ute hela dagen också. Jag, Josse och jocke, samt Cazper och Melissa å Josses vovve Paffi gick ner till älven å fiskade (och jag brände mig på axlarna ! Så har solbränna efter bh-bandet å mitt brottarlinne jag hade på mig! haha) , sen gick vi hem sen ut till Dicka och grillade. MUMS . Och sen hemåt, lämna barn hos barnvakt och så åkte Jag,Jocke,Josse och Stefan ut å åkte lite cab :) Svalka av oss efter en varm dag . hihi


Så nu har jag varit duktig å uppdaterat lite ;) Pöss hejj!



Här är min fina rygg! :P haha

 

Av Lina - 16 maj 2012 18:43

Hellu,  Nu är det så här att jag tänk byta namn på bloggen och försöka blogga mer om dagarna. ELLER skaffa annan blogg, alltså helt ny. Men då kom jag på att då försvinner alla bilder å allt jag redan lagt upp så då blir det bara att byta namn.

Någon som har tips på nytt  blogg namn ?  :)

Av Lina - 1 maj 2012 11:40

Hellu!

Igår tog vi lite barnledigt, Melissa fick vara med sin faster :)

Vi drog iväg till Sala på cruising igår, åkte lång merca.

Det var jag,Jossan,Emelie,Jocke,Stefan,Micke och Jimmy. Vart en riktigt lyckad kväll tycker jag.

Förutom att mina fötter värkte som faaaaan !! :p haha .. Blir så när man inte är van med 13,5cm höga skor :/ :p


Nu har nyligen vaknat till det fina vädret! Undra vad man ska hitta på idag då. Ut och fiska å grilla kanske :)

Ska iallfall ta hem våran lilla prinsessa snart ♥♥ Som vägde: 4590gram och 56cm lång sist vi var på koll =) Hihi lill tjejen börjar bli stor nu :( ♥ =)


Jag å Jossan skulle även ridit idag vid ett, men fick nyss sms om att Rolle ( hästen jag rider) hade tappat en sko och hovslagaren skulle eventuellt komma senare idag, så det får bli att rida nån annan dag nu i veckan .. :( :) .


Så nu har jag skrivit lite oxå, var ett tag sen nu. Puss hej hoppas alla hade en bra valborg!

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards