Direktlänk till inlägg 29 september 2012

gooodmorgooon

Av Lina - 29 september 2012 11:07

Hejhej! Nu vare ett tag sen jag skrev.
Har hänt mycket sen dess. Melissa kryper nästan helt och så ställer hon sig upp mot saker.
Vi har fått sänkt ner sängen så hon inte vickar över när hon ställer sig :p
Livsfarligt!
Jag pluggar för fullt till körkort och har snart skriving å körning :D
Tror ni jag klarar det ;)

Igår satt jag i p-stav igen! Hoppas det funkar bra.. Med dom där jävla cerazette blödde jag fan nästan en månad med nu på slutet :/
Men fyyyy satan vad ont de gör i armen nu så fort jag spänner lite.. :(

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ev. Ner på stan å köpa ett par jeans och sen kanske mot sala på marknad! :)

Här får ni lite bilder på våran hulligan ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 juli 2017 16:15

Nu var de ett bra tag sen jag skrev och jag har inte en aning om jag ens kommer fortsätta skriva ;) Tänkte jag provar iallafall!    Kan ju börja med att berätta att de tillkommit en till familjemedlem :) En liten Wilma på 2månader.   Vi har...

Av Lina - 29 december 2012 20:21

Ja... Skriver väl något nu jag oxå. ( emelie skriver på sin blogg nu så haha ;) ) Ska sova här hos emelie inatt, jag å missa :) Här får ni lite bilder på missa oxå :)...

Av Lina - 21 december 2012 09:38

Jag är urkass på detta. Har fan inte tid å vet inte vad jag ska skriva.. Melissa väger 8400gram och 70,5cm lång nu :) och hon har gått två steg själv :) snart går hon helt , inte alls långt kvar :) stora tjejen ...

Av Lina - 6 november 2012 20:57

Varit hem till emelie en sväng Riwer å Melissa fick busa av sig lite :) dom är bra roliga! :p så åt vi lite, vart våfflor :) muuums! Och varför jag säger fyfan är för jag fick veta nu att vi har engelska prov i morgon plus omprov i historia, fasr...

Av Lina - 5 november 2012 21:12

Alltså varför jag inte skriver så mycket här är för att jag tycker det känns ganska lönlöst att skriva här varje dag för jag gör bara samma saker hela tiden :p så det kommer bli ganska tråkigt. Melissa väger nu 7830gram och 68cm lång :) min stora/...

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards