Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Halloween helg + lov!

Av Lina - 31 oktober 2011 12:56

Har fått en hjärnsläpp och glömt bort totalt att jag håller på att bloggar. Men det kanske är för att jag inte sitter vid datorn så mycket. Eller har inte tid. Men ni är väl redan förvarande för att det kan bli lite dåligt uppdaterat ;) Ni får bara tillbaka för ni är dåliga att kommentera! HA!


I alla fall,I veckan har det inte hänt något speciellt . Fredag tog vi väl det bara lugnt och gjorde inte så mycket. Samma med lördagen, eller a vi var ute ett litet tag typ till 12-1 iaf ! Rekord, haha jag var svin trött och somnade i bilen hela tiden typ haha . Förstår inte var alla energi tar vägen när man inte gör någonting . Igår (Söndags) så städade vi lägenheten, och.. Kom precis på att det var lördagen vi städade, eller fredagen . Minns f*n inte ! :o Sen var det lördagen nog som jag var iväg med mamma,syster och hennes ungar till ikea! Köpte en skötväska, några lampor, sängskarv och NY BÄDDMADRASS!! :D Så den la vi på igår, och köpte nytt lakan att lägga på som är lika stor som våran stora säng, hade bara 120 säng förut så har bara lakan som passar till det :/ Vart två örongott också, alla har försvunnit ?? Förstår inte vart dom tagit vägen. Tvättade även två gånger igår, ena med mörka kläder och andra med sängkläder och några handdukar, idag körde jag en till tvätt så den vita tvätten fick bli ren också. Men tamef*n så är tvättkorgen full igen ! :(  Med kläder,sängkläder och handdukar. ( Vi har varit lite dåliga på att tvätta på ett tag nu ) heheh..

Som sagt, halloween helg och lov!  i helgen så var det ju halloween, så självklart var jag tvungen å skaffa mig en snygg halloween tröja, Det var min syster som sydde dit halloween märkena :) Och så igår så gjorde jag och älsk första pumpan tillsammans ( min allra första pumpa i huvudtaget, hans med). Och har dessutom har jag fått höstlov! JÄTTE SKÖNT :D


Just nu sitter jag hemma helt själv, lyssnar på musik och tar det lugnt. Älskling har åkt iväg till sin farfar och skruvat lite traktor, så den blir klar till innan snön kommer så vi kan ploga ute vid hans(älsks) hus och garage.

Jag funderar på att platta håret så slipper det se ut som ett fågelbo. Men kom på att jag vill ha en lock/vågtång :/ En OBH Nordica Locktång.. Håret blir så underbart fint av den ! Så funderar på om man ska köpa den idag när älskling kommit hem :) Har ju fått studiebidraget idag, hihi.

idag händer det nog inte så mycket, det var något vi skulle fixa idag men minns inte vad. Imorgon vid 4 ska vi ialla fall till barnmorskan :) .


Nu har jag inte så mycket mer att säga så, Ha en underbar dag och hoppas ni haft en rolig halloween helg! =D <3


HÄR KOMMER BILDERNA PÅ HALLOWEEN TRÖJAN OCH VÅRAN PUMPA.


FRAMSIDAN,BAKSIDAN OCH SEN PUMPAN VI GJORDE :)

 

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 juli 2017 16:15

Nu var de ett bra tag sen jag skrev och jag har inte en aning om jag ens kommer fortsätta skriva ;) Tänkte jag provar iallafall!    Kan ju börja med att berätta att de tillkommit en till familjemedlem :) En liten Wilma på 2månader.   Vi har...

Av Lina - 29 december 2012 20:21

Ja... Skriver väl något nu jag oxå. ( emelie skriver på sin blogg nu så haha ;) ) Ska sova här hos emelie inatt, jag å missa :) Här får ni lite bilder på missa oxå :)...

Av Lina - 21 december 2012 09:38

Jag är urkass på detta. Har fan inte tid å vet inte vad jag ska skriva.. Melissa väger 8400gram och 70,5cm lång nu :) och hon har gått två steg själv :) snart går hon helt , inte alls långt kvar :) stora tjejen ...

Av Lina - 6 november 2012 20:57

Varit hem till emelie en sväng Riwer å Melissa fick busa av sig lite :) dom är bra roliga! :p så åt vi lite, vart våfflor :) muuums! Och varför jag säger fyfan är för jag fick veta nu att vi har engelska prov i morgon plus omprov i historia, fasr...

Av Lina - 5 november 2012 21:12

Alltså varför jag inte skriver så mycket här är för att jag tycker det känns ganska lönlöst att skriva här varje dag för jag gör bara samma saker hela tiden :p så det kommer bli ganska tråkigt. Melissa väger nu 7830gram och 68cm lång :) min stora/...

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards