Direktlänk till inlägg 21 november 2011

sick and in school again

Av Lina - 21 november 2011 10:17

Varit total slut ett tag nu. Ingen ork att göra någonting. KLAGA då för f -a -n  :p

Min rygg värker, förvärkar och sammandragning håller fortfarande på att jävlas med mig..


Angående min rubrik så vart jag magsjuk förra måndagen och låg hemma hela veckan, fast det avtog efter en dag. Men lika bra för magen var inte helt stabil på engång.. Så jag sitter iskolan nu första gången på en vecka.

Är trött och har skit ont i ryggen.. Vill ha hemstudier på heltid NU ! Jag orkar inte pendla nå mer nu.. Redan trött efter morgondagens väntade i den där jävla väntsalen på stationen ! -.-

Nu är jag hungrig också ! Hoppas det är god mat iskolan, annars blir jag tokig! Blir iaf GO-FIKA på eftermiddagen.

HAr ingen bild att bjuda på heller, har inte blivit så många tagna heller :/


Måste bara berätta också att jag tänkte bara testa för skoj skull för någon dag sen om hålet i läppen var igenvuxet eller om det gick att stoppa i en piercing igen! ( Tog ut den för jag fick tandställning, har tandställningen kvar också) Men testade med en ring i läppen och den gick igenom utan att ens behöva pressa i den ! :D ÖVERLYCKLIG jag har en piercing kvar iaf av dom som jag varit tvungen å tagit ur.. Har piercing i tungan,läppen,naveln och bröstvårtan! Men bröstet har ju tagit ur ( tog ur den ganska tidigt när jag blev gravid för att minska läckningar så mycket som möjligt :p ) haha . Och navel fick jag lov att ta ur typ någon vecka innan jag blev gravid :( för den började vara helt plötsligt bara sådär... och läppen vet ni ju varför redan. Så 3 av 4 försvann :(  men nu är det bara två borta av fyra ! :D Naveln blir att ta om igen sen efter graviditeten, men bröstet blir nog inte igen :p

hihi jaja nu ska vi nog börja igen, och snart är det LUNCH!! :D


HEjdoooooooooooo =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 juli 2017 16:15

Nu var de ett bra tag sen jag skrev och jag har inte en aning om jag ens kommer fortsätta skriva ;) Tänkte jag provar iallafall!    Kan ju börja med att berätta att de tillkommit en till familjemedlem :) En liten Wilma på 2månader.   Vi har...

Av Lina - 29 december 2012 20:21

Ja... Skriver väl något nu jag oxå. ( emelie skriver på sin blogg nu så haha ;) ) Ska sova här hos emelie inatt, jag å missa :) Här får ni lite bilder på missa oxå :)...

Av Lina - 21 december 2012 09:38

Jag är urkass på detta. Har fan inte tid å vet inte vad jag ska skriva.. Melissa väger 8400gram och 70,5cm lång nu :) och hon har gått två steg själv :) snart går hon helt , inte alls långt kvar :) stora tjejen ...

Av Lina - 6 november 2012 20:57

Varit hem till emelie en sväng Riwer å Melissa fick busa av sig lite :) dom är bra roliga! :p så åt vi lite, vart våfflor :) muuums! Och varför jag säger fyfan är för jag fick veta nu att vi har engelska prov i morgon plus omprov i historia, fasr...

Av Lina - 5 november 2012 21:12

Alltså varför jag inte skriver så mycket här är för att jag tycker det känns ganska lönlöst att skriva här varje dag för jag gör bara samma saker hela tiden :p så det kommer bli ganska tråkigt. Melissa väger nu 7830gram och 68cm lång :) min stora/...

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards