Direktlänk till inlägg 25 november 2011

11 veckor kvar ! <3

Av Lina - 25 november 2011 14:08

Tänkte bara berätta lite kort om att i förr går så åkte vi in till förlossningen för en koll, har börjat fått för-värkar och massa sammandragningar... Vi åkte dit vid 12 - halv 1 och var hemma ca 05.30 =/ vart en lång natt . Dom satte på ctg kurvan på magen och sen kolla hjärtat  på lill*n samtidigt. Hjärtat tickade på som vanligt och varken värkarna eller sammandragningarna syndes på kurvan :s  Och så fick vi självklart en liten tjuvkik till på h*n därinne :') dom gjorde ultraljud också för att se så allt såg bra ut. Dom kollade även livmodertappen, och den var stängd och fin. ( eller vad dom nu sa) Allt såg i alla fall bra ut!. Men när vi låg där i 20 min med ctg - kurvan så fick jag skit ont i ryggen på vänster sida plus vänster sida av magen.. Vet fan inte vad som hände.. låg och vred och vände mig och visste inte vad jag skulle göra .. Och inte ens DÅ syndes något på ctg kurvan... Men jag tyckte inte den där grejen var något att lita på :(  Dom "knackade" lite på sidan av ryggen för att se så det inte var njuren. Men ingenting var fel heller. Så efter en stund fick vi åka hem. Och ryggvärken släppte mer och mer eftersom..


Sammandragningarna fortsätter än och lite små värkar.. Men det är bara att bita ihop och vila! så det inte blir prematur bebis. Jag vill i alla fall vänta till efter nyår!


Hoppas ni har det bra ! Ha en trevlig helg. Kraaaaam =)


         

 
 
Jaana,.             jojjox@hotmail.com

Jaana,. jojjox@hotmail.com

14 december 2011 23:24

Fin blogg du har! :) är din bebis beräknad till 12 februari ?! :D

http://www.nattstad.se/zaftkalas

Lina

14 december 2011 23:41

Tack! :) Nja varken 12 eller 14 :p haha Utan 13 februari ;) Men hoppas på den 14de för det är dagen jag och sambon blev tillsammans och förlovade oss på alltså datumet 14 ;) , samtidigt är det alla hjärtans dag den 14 februari.
Haha jaså, är du oxå gravid? =) Ska kika in din blogg oxå!

 
Ingen bild

Jaana,. jojjox@hotmail.com

14 december 2011 23:27

faast nejee, menade 14:e ^^ gravid och vimsig duvet haha!

 
Jaana,.             jojjox@hotmail.com

Jaana,. jojjox@hotmail.com

16 december 2011 19:15

baaah vi har samma BF !!! :''D haha cool (a)

http://www.nattstad.se/zaftkalas

Lina

17 december 2011 13:59

Yeeey vad tufft :D Då måste vi hålla kontakt och kolla vem som hinner först ;) haha

 
Jaana,.             jojjox@hotmail.com

Jaana,. jojjox@hotmail.com

11 januari 2012 01:10

haha ja! :D Skriv till min mail?

http://www.nattstad.se/zaftkalas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 juli 2017 16:15

Nu var de ett bra tag sen jag skrev och jag har inte en aning om jag ens kommer fortsätta skriva ;) Tänkte jag provar iallafall!    Kan ju börja med att berätta att de tillkommit en till familjemedlem :) En liten Wilma på 2månader.   Vi har...

Av Lina - 29 december 2012 20:21

Ja... Skriver väl något nu jag oxå. ( emelie skriver på sin blogg nu så haha ;) ) Ska sova här hos emelie inatt, jag å missa :) Här får ni lite bilder på missa oxå :)...

Av Lina - 21 december 2012 09:38

Jag är urkass på detta. Har fan inte tid å vet inte vad jag ska skriva.. Melissa väger 8400gram och 70,5cm lång nu :) och hon har gått två steg själv :) snart går hon helt , inte alls långt kvar :) stora tjejen ...

Av Lina - 6 november 2012 20:57

Varit hem till emelie en sväng Riwer å Melissa fick busa av sig lite :) dom är bra roliga! :p så åt vi lite, vart våfflor :) muuums! Och varför jag säger fyfan är för jag fick veta nu att vi har engelska prov i morgon plus omprov i historia, fasr...

Av Lina - 5 november 2012 21:12

Alltså varför jag inte skriver så mycket här är för att jag tycker det känns ganska lönlöst att skriva här varje dag för jag gör bara samma saker hela tiden :p så det kommer bli ganska tråkigt. Melissa väger nu 7830gram och 68cm lång :) min stora/...

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards