Alla inlägg den 1 december 2011

Av Lina - 1 december 2011 15:35

Idag tog jag mig faktiskt till skolan! Trodde det skulle gå bättre än väntat.. :/ men tur jag får jobba hemma så mycket nu ändå! Fått massa uppgifter att göra nu, så nu har jag iaf något att jobba med ;)

Efter skolan när jag kom med tåget så mötte kära Emelie och Riwer mig vid tågstationen, så fick jag bärhjälp med min rakarns data väskan som är svin tung! Tacka för det och trevligt sällskap hem ! :D <3 Och måste till lägga att jag ska göra ett hjärta och ge Riwer och skriva "Tant Linas Sötnos!"  på  ! :D hihi


Har märkt att min rygg börjar VERKLIGEN göra ont nu också..

Det börjar bli dags att julhandla nu också.. Måste ta tummen ur arslet och göra det :/

och det är snart bara två månader kvar tills lillskrutt kommer ! i alla fall 10 veckor ! :D

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men tror jag ska sätta igång och göra lite uppgifter från skolan nu. Och vänta på att älsk kommer hem så vi kan äta.. Hoppas på att han inte ätit.. Vill inte göra mat till mig själv :(

Ni får en bild på magen från den här veckan också :)

Ha en fortsatt bra dag!


     

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards