Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Rump bebis..

Av Lina - 21 december 2011 00:13

Jag gör en liten uppdatering nu. Inte blivit på ett tag nu :)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen..

Men vi har iaf shoppat en del julklappar, men många kvar egentligen. Plus att vi har inte varit ut så mycket sen i lördags för älsk har blivit stört förkyld, men jag har lyckats hålla mig borta från det förutom lite halsbränna och tät i näsan ! :)  Vet inte vilka man ska handla till eller vad man ska handla .. plus att det är till både min och älsk släkt . Nu har jag ju inte längre bara min egna släkt att köpa julklappar till . Men det blir nog bra tillslut :)

Har i alla fall hittat världens bästa julklapp till älsk, den kommer bli så perfekt till honom =D

Han börjar även bli frisk nu som tur är så hoppas det blir en raid ut och köpa sista julklapparna nu så vi hinner.

På torsdag ska jag hem till mamma så ska hon få fixa mitt hår ! :) Så man blir lite upp fräschad innan jul :D


Vi har satt upp spjälsängen nu också =) hihi skit mysigt att vakna varje morgon och se den och ser vad som väntar en :)

Har i princip allting hemma nu också som är till bebis :)  Haha och vi har lyckats fått tre stycken babygym :p

Idag bäddade jag även sängen (a) hihi skit mysigt. fattas bara en BEBIS NU!

Och idag var jag iväg på stan en sväng med Emelie och goaste Riwer :) Var det i fredags också . Och då testade Riwer en mössa som han var så extremt söt i ! :') PS. JAG SKA ÄTA UPP HONOM, HAN ÄR SÅ SÖT! .DS .


Titta goingen ! :') <3

 




Har även gått på jullov nu, eller a. Slut på skolan helt för min del nu ! Skit skönt =D

Kunna slappna av och pusta ut innan det är dags. Bara 55dagar kvar nu! :) Alltså knappt två månader ;)

Måste berätta att det här är världens rump bebis! Därför vart det en sån rubrik ;)

Haha h*n trycker skit mycket upp mot revbenen med rumpan, är jävligt glad för det för då kanske jag slipper massa sparkar på revenen istället. Men brukar vara rätt så öm ändå tack vare denna söta lilla rumpa som är skit kul att klappa på när den putar ut/upp så där mycket :D

Nu har vi också bestämt oss för fullständiga namn ! Skönt skönt .


Men nu tänker jag säga God natt på er ! :)

Och God jul hoppas ni får en trevlig och rolig jul!

Det kommer nog en uppdatering till vid jul kan jag tro kanske innan om ni har tur :)

Här får ni också nya magbilder!


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 17 juli 2017 16:15

Nu var de ett bra tag sen jag skrev och jag har inte en aning om jag ens kommer fortsätta skriva ;) Tänkte jag provar iallafall!    Kan ju börja med att berätta att de tillkommit en till familjemedlem :) En liten Wilma på 2månader.   Vi har...

Av Lina - 29 december 2012 20:21

Ja... Skriver väl något nu jag oxå. ( emelie skriver på sin blogg nu så haha ;) ) Ska sova här hos emelie inatt, jag å missa :) Här får ni lite bilder på missa oxå :)...

Av Lina - 21 december 2012 09:38

Jag är urkass på detta. Har fan inte tid å vet inte vad jag ska skriva.. Melissa väger 8400gram och 70,5cm lång nu :) och hon har gått två steg själv :) snart går hon helt , inte alls långt kvar :) stora tjejen ...

Av Lina - 6 november 2012 20:57

Varit hem till emelie en sväng Riwer å Melissa fick busa av sig lite :) dom är bra roliga! :p så åt vi lite, vart våfflor :) muuums! Och varför jag säger fyfan är för jag fick veta nu att vi har engelska prov i morgon plus omprov i historia, fasr...

Av Lina - 5 november 2012 21:12

Alltså varför jag inte skriver så mycket här är för att jag tycker det känns ganska lönlöst att skriva här varje dag för jag gör bara samma saker hela tiden :p så det kommer bli ganska tråkigt. Melissa väger nu 7830gram och 68cm lång :) min stora/...

Presentation


Hellu ! =)

Jag blev gravid som 16åring med första barnet och nu är jag 23år och har två underbara prinsessor, äldsta är född 15/2 2012 :)
Hon fick namnet: Melissa Josefine Saga.
Vägde: 2943 gram
Längd: 48 cm.

Och mimsta heter Wilma.
Vägde: 356

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards